Otomobil ve Kamyonlar için V-Kayış Her marka model ve seri otomobil ve kamyonlar için Türkiye menşei yüksek kalitede üretilmiş CE sertifikalı V-kayış mevcuttur.
Fransa
Her durumda, mekanik bağlantı sistemleri ERO Joint®, gerekli mekanik direnci sağlamak için kayışa gömülü bir çekme kordonuna bağlanır. (ERO Joint® çekme kordonu olmayan kayışlarda da mevcuttur). Bu gibi durumlarda, mekanik menteşe bağlantısının mekanik direncini sağlamak için bir çekme elemanı eklenir. ERO Joint® V kayışlarını kullanmak size tam bir özgürlük ve yüksek esneklik sağlar: özel bir alet, uyulması gereken ekleme ve kaynak prosedürü, çapak alma, kaynağı kaçırma riski yoktur. ERO Joint® trapez kayışların montajı kolaydır.
Fiyat teklifi isteyinFransa
AVANTAJLAR Hızlı ve kolay montaj. ERO Joint® SK çözümü ile müdahale süresini ve üretim kesintilerini azaltırsınız. ERO Joint® SK çözümü dayanıklıdır ve yüksek mekanik dirence sahiptir. Minimum çap korunur. Yuvarlak ve V kayışlar için ERO Joint® SK'nin montajı kolaydır. Alternatifler Sabitleme sistemli içi boş yuvarlak kayış Konektörlü içi boş yuvarlak kayış sadece çok düşük mekanik direnç için kullanılır. Yerinde yapılan bağlantı (aletle) Kayışlar, ekleme ve kaynak prosedürüne göre özel bir alet kullanılarak sahada eklenebilir ve kaynaklanabilir. Mekanik bağlantı sistemi ERO Joint® ile, özellikle yüksek boyutlu ve çekme takviyeli kayışlar için maliyetleri önemli ölçüde azaltacaksınız. Bu yeni bağlama teknolojisi sayesinde, üretim maliyetleri ve duruş süreleri de önemli ölçüde azalır.
Fiyat teklifi isteyinAlmanya
Silindirik geri çekme yayları birbirine yakın bobinlerle yapılır. Bir yayın her iki ucunda halkalar bükülür veya vidalanır. Bir yayın ve bir kuşgözün şeklini etkileyebilecek birçok faktör vardır. Uygun bir yay bulmanızı tavsiye ediyor ve yardımcı oluyoruz.
Fiyat teklifi isteyinTek bir talep oluşturun ve doğrulanmış tedarikçilerden birden fazla teklif alın.