LABORATOIRE EUROTEL - Créateur de cosmétiques en Label privé

Fransa

Factory icon İmalatçı/ Üretici

Verified by Europages badge
LABORATOIRE EUROTEL
Web icon
İletişim

25 yılı aşkın süredir, formülleri doğal etken maddeler içeren bileşenlerden oluşan güzellik ürünleri, parfümler, hijyen ve bakım ürünleri üretmekteyiz. %100 bitkisel bazlı DNA'mızla gurur duyuyoruz. Kozmetik ürünler kişisel hijyenle yakından bağlantılıdır, bu nedenle tedarikçilerimizin ve çalışanlarımızın seçiminde titiziz. Ekiplerimiz donanımlıdır ve kaliteli ürünler üretmeye ve toplam tüketici memnuniyetini garanti etmeye katılırlar. Eurotel Grubu içinde öncelik insanlardır: laboratuvar başarısına katkıları bizim için önceliktir. Küçük ve orta seri kozmetiklerin yaratılması ve üretiminde uzmanlaşmış olan şirketimiz, güvenilirlikleri ve bilgi birikimlerinin kalitesi nedeniyle özenle ve titizlikle seçilmiş geniş bir profesyonel ağını bir araya getirmiştir.

Ürün kataloğu

Français 22 ürünü görün

Şirketle ilgili son haberler

Avatar

Création Marque de Cosmétiques

Créer une Marque De Cosmétique ・ Oct 21, 2020 daha fazla… Open In New icon

Vous avez une magnifique idée en tête, vous voulez créer une marque de cosmétique. Mais vous ne savez absolument pas comment faire. Quelles étapes ? Combien de temps ? Où faire sa demande ? On se retrouve vite perdu face à cette montagne administrative. Afin de vous éviter de faire des erreurs, on vous guide dans cet article. Alors, quelles sont les étapes légales pour créer une marque de cosmétiques ? Une marque de cosmétique, c’est quoi exactement ? Tout d’abord, il est important de rappeler qu’un produit cosmétique est une alliance de différents éléments. Ce mélange s’applique en général sur la peau, pour des usages différents. Et globalement, ces derniers servent à protéger, parfumer ou modifier l’aspect d’une partie du corps. Pourquoi est il important de savoir tout ça ? Afin de créer un produit cosmétique, et de rentrer dans les clous ; vous devez absolument respecter des critères et des normes. Ce n’est pas pour rien qu’une définition existe dans le Code de la santé publiq

Belgeler

Şirket bilgisi

Önemli rakamlar

  • Çalışan sayısına
    11 – 50

Organizasyon

  • Şirket türü
    Genel merkez – Genel Merkez Binası
  • Ana faaliyet konusu
    İmalatçı/ Üretici

Bu firmayla ilgili anahtar sözcükler

  • Kozmetik ürünleri
  • Güzel kokular ve güzellik ürünleri
  • Parfüm
  • Güzellik kremi
  • Güzellik ürünleri
  • Biyokozmetik ürünler
  • Doğal kozmetiklerin geliştirilmesi
  • kozmetik ürün laboratuarı
  • Kozmetik geliştirme ve üretimi
  • Kozmetik ürün seçenekleri