• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • kanal aracı

Sonuçlar

Servis Sağlayıcı - Kanal aracı

Servis Sağlayıcı
  1. TUVALET TIKANIKLIGI ACMA SERVISI

    Türkiye

    Özellikleri İşletmemiz Tıkanıklık Açma, Petek Temiziği, Su kaçağı tespiti, Lavabo tıkanıklığı açma, Tuvalet tıkanıklığı açma gibi işlemleri yapar. Geçmiş 1970 yılında kuruldu. Firmamız 1970 yıllından beri sektörde var oluşunun ardından 1990 yılında tıkanıklık merkezi; adı ile su tesisatı alanında kurulmuş 2004 yılından bu yana ise son teknoloji kanal görüntüleme cihazları ile kaliteli bir şekilde hizmet vermektedir. Firmamız 30 kişilik profesyonel personeli; 5 adet aracı ve son teknoloji cihazlarla İstanbul ilimizin Bakırköy , Güngören , Sarıgazi ve merkez Bağcılar olarak 4 ayrı nokta da bayiliğimiz ve ofisimiz bulunmakla birlikte İstanbul ilimizin tüm ilçe ve semtlerine servislerimiz mevcut olup 7/24 saat kesintisiz hizmet vermekteyiz. https: //www.tikaniklikmerkezi.com/

  2. KOLAY BÜLTEN

    Türkiye

    Basın bülteni, marka ve ürün tanıtımı konusunda oldukça eski bir yöntemdir ve PR çalışmalarının temel yapı taşlarından birisidir. Şirketin, rakip şirketler ve potansiyel müşteriler üzerindeki etkisi ve imajı açısından son derece etkili bir araç olan basın bülteni, ancak doğru bir şekilde yayınlanırsa verimli olur. Bu aşamada PR ajanslarından destek alınmalı, içerik haber değeri taşıyor olmalı, habercilik dili ile yazılmış olmalı ve doğru editöre, doğru zamanda gönderilmiş olmalıdır. Marka İmajında Basın Bülteni Etkisi Basın bülteninin marka imajında etkisi büyüktür. Bu etkinin olumsuz yönde olabileceği de unutulmamalıdır. Bu nedenle basın bülteninin nasıl hazırlandığı ve nasıl yayınlandığı oldukça önemlidir. Öncelikle hedef kitle doğru belirlenmelidir. Hedef kitle seçilirken doğru soruları sorup doğru cevapları aramak gerekir. Hedef kitle belirlendikten sonra, o hedef kitlenin en kolay ulaşabildiği kanallar analiz edilmelidir. Buna göre bültenin içeriği belirlenmeli ve hedef kitleye hitap eden bir dil ile yazılmalı. Basın bülteni, vermek istediği mesajı açık ve net bir şekilde vermeli, tutarlı ve anlaşılır olmalıdır.

  3. VIDANJOR ANKARA

    Türkiye

    Vidanjör Ankara firması 2005 yılından bu yana vidanjör araçları ve ekipleri ile başta Ankara olmak üzere tüm Türkiye de hizmet vermektedir. Tıkalı kanal açma, gider açma, tıkalı lavabo banyo gideri açma konusunda oldukça tecrübeli ve profesyonel ekip çalışması yapılmaktadır. Hızlı, güvenli artı garantili olarak çalışan ekibimize ulaştığınızda, tıkanıklık ve arıza tespiti ardından hemen açma çalışmaları planlanmakta gerekli araç ya da teknik malzemeler ile tıkanıklık açma hizmeti sağlanmaktadır. Siz de tıkanklık açma hizmeti için vidanjör Ankara firmamızdan hizmet alabilirsiniz.

  4. KANTARCI HUKUK BÜROSU

    Türkiye

    Kantarci Hukuk Bürosu olarak hukukun bütünselliği prensibi vizyonuyla danışan ve müvekkillerimize hukuki danışmanlık hizmeti vermekte dava/icra takibi yapmaktayız.Hakkın etkin savunulması profesyonel bir destek (Avukat) gerektirebilir. Antalya’nın Muratpaşa ilçesinde bulunan ofisimizde hukukun bütünselliği ilkesi vizyonuyla, hukukun birçok alanında hukuki danışmanlık ve dava takibi hizmeti sunmaktayız.Gelişen teknoloji iletişim kanallarını güçlendirmiştir. Hukuk büromuz da bu gelişmeye kayıtsız kalmamıştır. Bu nedenle online hukuki danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Türkiye’nin bütün illerinden danışmanlık hizmetinden faydalanabilirsiniz. Ayrıca Büromuzun faaliyet alanlarına ulaşmak için tıklayınızİnsanlar arası iş ve ilişkilerin artması pek çok olumlu sonuçlarının beraberinde getirmiştir. Fakat bu durumun birtakım olumsuz neticeleri de olmuştur. Örnek olarak; İnternet üzerinden alışverişin yaygınlaşması Tüketici Hukuku alanında birçok uyuşmazlığa sebep olmuştur.Sosyal medyanın yaygınlaşması beraberinde sosyal medya üzerinden dolandırıcılık fiillerinin artması sonucunu doğurmuştur.Kripto paraların yatırım aracı olması sonucu kripto borsalarıyla alakalı fazlaca uyuşmazlığın oluşumuna sebep olmuştur.İnternet kullanımının artmasına paralel olarak internet reklamcılığı ve birtakım idari yaptırımlara ilişkin uyuşmazlıklarda artış gözlemlenmiştir.Paket servisinin gelişimiyle beraber özellikle kurye işçilerinin mağduriyetine sebep uyuşmazlık sayısında artış gözlemlenmiştir.

Filtreler

Sonuçlar

Servis Sağlayıcı - Kanal aracı

Sonuç sayısı

4 Şirketler

Ülkeler