• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • bültenler

Sonuçlar

Bültenler - Türkiye

Türkiye
  1. EPLUS OTOMASYON VE MUHENDISLIK HIZMETLERI LTD STI

    Türkiye

    Destek Programlarımız • Donanım - Önleyici bakım saha ziyaretleri, saha mühendisliği servisleri, yedek parçalar, modül değişimi ve yedek programlar. • Uzaktan yönetim - Siber güvenlik, otomatik yedeklemeler ve ağ sorunlarını giderme konusunda yapılan son geliştirmeler de dahil olmak üzere sistem durumu ve sağlığının isteğe bağlı proaktif izlenmesi. • Yazılım - Bakım bültenleri, hizmet paketleri, yamalar ve yazılım güncellemeleri, tüm çevrimdışı testlerde, geliştirme veya felaket kurtarma sistemi lisanslarında indirimler. • Ek seçenekler - Esnek fon, iyileştirme ve göç planlaması, 4 saatlik yanıt süreleri, genişletilmiş saha ziyaretleri, kullanım ömrü değerlendirmeleri, siber güvenlik ve turbo makine hizmetleri, Ark Sıçramanın azaltılması, eğitim ve danışmanlık Avantajlar ve özellikler • Donanım ve yazılım sistemlerini etkili bir şekilde muhafaza ederek kritik yatırımları koruyun; bütün sistemlerin her zaman güncel olduğundan emin olun. • Arıza süresini azaltarak ve performans seviyelerini yükselterek ekipmanlarınızın performansını maksimum seviyeye çıkarın. • Yenilikçi indirimler ve esnek fon seçenekleri sayesinde toplam yatırım ve işletme maliyetini azaltın. • Katma değeri artırmak ve sistem kullanımını maksimum seviyeye çıkarmak için Schneider Electric kaynaklarından faydalanarak işletme performansını iyileştirin. • Sürpriz yok: Tesisinizde kullanılan ürünlerin mevcut yaşam döngüsü durumunun farkında olarak bu ürünlerin optimum değişim zamanını bilin.

  2. KOLAY BÜLTEN

    Türkiye

    Basın bülteni, marka ve ürün tanıtımı konusunda oldukça eski bir yöntemdir ve PR çalışmalarının temel yapı taşlarından birisidir. Şirketin, rakip şirketler ve potansiyel müşteriler üzerindeki etkisi ve imajı açısından son derece etkili bir araç olan basın bülteni, ancak doğru bir şekilde yayınlanırsa verimli olur. Bu aşamada PR ajanslarından destek alınmalı, içerik haber değeri taşıyor olmalı, habercilik dili ile yazılmış olmalı ve doğru editöre, doğru zamanda gönderilmiş olmalıdır. Marka İmajında Basın Bülteni Etkisi Basın bülteninin marka imajında etkisi büyüktür. Bu etkinin olumsuz yönde olabileceği de unutulmamalıdır. Bu nedenle basın bülteninin nasıl hazırlandığı ve nasıl yayınlandığı oldukça önemlidir. Öncelikle hedef kitle doğru belirlenmelidir. Hedef kitle seçilirken doğru soruları sorup doğru cevapları aramak gerekir. Hedef kitle belirlendikten sonra, o hedef kitlenin en kolay ulaşabildiği kanallar analiz edilmelidir. Buna göre bültenin içeriği belirlenmeli ve hedef kitleye hitap eden bir dil ile yazılmalı. Basın bülteni, vermek istediği mesajı açık ve net bir şekilde vermeli, tutarlı ve anlaşılır olmalıdır.