Türkiye
İmalatçı/ Üretici
STY Waterparks olarak 16 yıldır su kaydırakları ve fiber havuz sektöründe hizmet vermekteyiz. Sektöründe alanında uzman üretim elemanları, kalıp ustaları, aquapark yüksek mühendisleri ve profesyonel satış ekibimizle sizlere hizmet vermektedir. Kendini her geçen gün yenileyen inovasyon ve ARGE çalışmalarını yakından takip eden firmamız ‘Feel Light-Hand Lay-up’ üretimin yanı sıra sektörde nadir üreticilerin kullandığı ‘RTM’üretimde gerçekleştirmektedir. Üretimsel teknolojileri yakından takip eden mühendislerimiz son teknolojilerden yararlanmak, ulusal ve uluslararası standartlara uygun ve güvenli aquaparkla rinşaa etmek için özveri ile çalışmaktadırlar. Şirketimiz kalite politikasının temellerini oluşturan bu hususlar bizim için vazgeçilmezdir. Rakiplerimizi ve Dünya su kaydıraklarında yaşanan gelişmeleri yakından takip etmekle birlikte, kalıp üretimi konusunda oldukça iddialı ve yeniliklere açığız. Extrem kaydırak grupları da dahil envanterimize her geçen gün yeni kaydırak kalıpları ekleyerek ürün gamımızı genişletmekteyiz. Yurt içi satışımız ve ihracatımızda da her geçen gün yükselen bir grafik içindeyiz. Sorunsuz teslimat memnun müşteri en önemli önceliğimiz.
İtalya
Kalyon Yarışı sürüşü, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. On iki vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları bir alüminyum sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Sürüş, merkezi rotora sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 1 adet kendinden frenlemeli AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.
Fiyat teklifi isteyinİtalya
Musik-Express yolculuğu, çukurları ve üç kedi arkası olan dairesel bir geliştirme rayından oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Yirmi vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal taramalarla merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum sırt plakasından oluşmaktadır. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Tüm dekoratif paneller alüminyum levha ile kaplanmıştır. Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşmaktadır. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Arabalar, radyal süpürgelerin uçlarına sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 5 adet kendinden frenli AC motor tarafından hareket ettirilir.
Fiyat teklifi isteyinİtalya
Musik-Express yolculuğu, çukurları ve üç kedi arkası olan dairesel bir geliştirme rayından oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. On iki vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal taramalarla merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum bir sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Tüm dekoratif paneller alüminyum levha ile kaplanmıştır. Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşmaktadır. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Arabalar, radyal süpürgelerin uçlarına sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü ile kontrol edilen 3 adet kendinden frenli AC motor tarafından hareket ettirilir.
Fiyat teklifi isteyinİtalya
Ray yolculuğu, otomatik olarak çalıştırılan araçların (çoklu yolcu) bitişik ray boyunca ilerlediği açık pavyondan oluşur. Her bir araç 2 veya 4 yolcu kapasitesine sahip olup, bu araçlar çok seviyeli bir sürüşte çalıştırılmak üzere tasarlanmıştır. Araç boyalı çelik bir şasiden oluşmaktadır. Tahrik ünitesi, arka aksın tekerleklerine bağlı DC dişli motorundan oluşmaktadır.
Fiyat teklifi isteyinTek bir talep oluşturun ve doğrulanmış tedarikçilerden birden fazla teklif alın.