• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • yasal hak

Sonuçlar

Yasal hak - Ithalat/Ihracat

Türkiye

Müşteri şikayetleri yönetimi, müşterilerle karşılıklı ve uzun süreli ilişkiler kurulması ve geliştirilmesi, ürün ve hizmetlere yönelik sorunların giderilmesi ve memnuniyetsizlik yaratan durumların düzeltilmesi açısından işletmelerin önem verdikleri bir uygulamadır. Eğer satın aldıkları ürün veya hizmetlerde bir kusur varsa, bu durum müşterilerde memnuniyetsizliğe yol açmaktadır. Bu memnuniyetsizlik zamanında ve müşteri lehine giderilmezse bunun sonuçları işletme bakımından sıkıntı yaratacaktır. Şikayetleri bekledikleri yönde çözülmeyen müşteriler tepkilerini farklı yollardan ortaya koyarlar. Ya bu işletmenin ürünlerini bir daha almazlar, ya negatif iletişime geçerek işletmeyi çevrelerinde kötü tanıtırlar, ya da yasal yollardan haklarını aramaya başlarlar. İşletmelerin bu tür olumsuzluklarla karşılaşmaması açısından, müşterilerin şikayetlerine kulak vermeleri önem taşımaktadır.

Fiyat teklifi isteyin

Benzer ürünler mi satıyorsunuz veya üretiyorsunuz?

europages'a üye olun ve ürünlerinizi sergileyin

İşletmemi ekle
Filtreler

Sonuçlar

Yasal hak - Ithalat/Ihracat

Sonuç sayısı

1 Ürün

Ülkeler

Firma tipine