• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • haber ajansları

Sonuçlar

Haber ajansları

Halkla ilişkiler acentaları
  1. KOLAY BÜLTEN

    Türkiye

    Basın bülteni, marka ve ürün tanıtımı konusunda oldukça eski bir yöntemdir ve PR çalışmalarının temel yapı taşlarından birisidir. Şirketin, rakip şirketler ve potansiyel müşteriler üzerindeki etkisi ve imajı açısından son derece etkili bir araç olan basın bülteni, ancak doğru bir şekilde yayınlanırsa verimli olur. Bu aşamada PR ajanslarından destek alınmalı, içerik haber değeri taşıyor olmalı, habercilik dili ile yazılmış olmalı ve doğru editöre, doğru zamanda gönderilmiş olmalıdır. Marka İmajında Basın Bülteni Etkisi Basın bülteninin marka imajında etkisi büyüktür. Bu etkinin olumsuz yönde olabileceği de unutulmamalıdır. Bu nedenle basın bülteninin nasıl hazırlandığı ve nasıl yayınlandığı oldukça önemlidir. Öncelikle hedef kitle doğru belirlenmelidir. Hedef kitle seçilirken doğru soruları sorup doğru cevapları aramak gerekir. Hedef kitle belirlendikten sonra, o hedef kitlenin en kolay ulaşabildiği kanallar analiz edilmelidir. Buna göre bültenin içeriği belirlenmeli ve hedef kitleye hitap eden bir dil ile yazılmalı. Basın bülteni, vermek istediği mesajı açık ve net bir şekilde vermeli, tutarlı ve anlaşılır olmalıdır.

Filtreler

Sonuçlar

Haber ajansları

Sonuç sayısı

1 Şirket

Ülkeler