• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • tara unu

Sonuçlar

Tara unu

RusyaMoskova
  1. EDAGUM SM RUS LLC

    Rusya

    Edagum SM Rus LLC, yüksek kalitesi ve verimliliği 30'un üzerinde Rus ve yabancı araştırma enstitüsünün yaptığı araştırmalar sonucunda onaylanmış EDAGUM® markası altında organik gübre ve yem katkı maddesi imal eden bir firmadır. EDAGUM®SM gübre, çevre dostu bitki materyallerinden üretilmiş doğal bir bitki büyüme stimülatörü ve toprak kondisyonlayıcıdır. Humik (40-50 g / l) ve biyogübredir (15 çeşit bakteri), şu konularda yüksek verimlilik sağlar: %50'ye varan verim artışı, mineral gübre ve tarım ilaçlarında %40'a varan tasarruf. EDAGUM®SM yem katkı maddesi, çeşitli doğal hammaddelerin karışımından üretilir ve büyükbaş ile küçükbaş hayvanlarda, kümes hayvanlarında ve su ürünleri yetiştiriciliğinde verimliliğin artırılmasına ve hastalıkların görülme sıklığının azaltılmasına yönelik kullanılır. Ürünlerin kalitesini ve çevreye uyumunu yükseltir. Antibiyotiklere mükemmel bir alternatiftir.

  2. VNESHTORG-RUS LLC

    Rusya

    Vneshtorg-Rus Rusya'da tarım ürünleri ve gıda ithalatı ve ihracatı yapıyor: nohut, mercimek, buğday, darı ve diğer birçok ürün; kolza ununun yanısıra tahıl, baklagiller ve yağlı tohumlar gibi işlenmiş çiftlik malzemeleri, çiftlik hayvanlarının beslenmesi için soya küspesi ve ayçiçeği küspesi.Şirket, tarımsal organik ürünlerini mahsullerini Rusya'nın çevre açısından güvenli bölgelerinde yetiştiren, organik gübreler ve ürün rotasyonu kullanan, toprak sağlığını ve ekosistemlerin ve insanların sağlığını koruyan organik çiftliklerden satın alıyor.Vneshtorg-Rus'un onaylanmış ürünleri, yürürlükteki standartlara uymak için sıkı şirket içi kalite kontrolünden geçtiğinden, pestisit veya GDO içermez.Vneshtorg-Rus, Çin, Hindistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Cezayir, İran, Afganistan ve Belçika'dan gelen müşteriler için sadık, sorumlu bir ortaktır ve organik tarım ürünlerinin demiryolu, karayolu ve su taşımacılığı yoluyla küresel teslimatını sağlar.Şirketin temel ilkesi öncelikle müşterinin ihtiyaç ve faydalarına odaklanmaktır.