• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • müşteri talebine göre gelişimler

Sonuçlar

Servis Sağlayıcı - Müşteri talebine göre gelişimler

Servis Sağlayıcı
  1. VISIOPTIMUM

    Fransa

    Visioptimum optik uzmanlarının taleplerine cevap verebilecek makina hattı tasarladı. Bu yenilikçi işlev, tüm optik cam üretim aşamaları içerir: sipariş alımı, blokaj, yüzey oluşturma, temizleme, lazerle işaretleme, cilalama ve kontrol. Amacımız optisyenler gibi küçük ve büyük laboratuvarlar tarafından kullanılabilen dünya çapında ve basit bir teknolojiye geri dönüşü sağlamaktır. Gerçekten de sunduklarımız üretiminizin gelişimine kolaylıkla adapte edilebilmekte veya mevcut üretim hatlarınıza entegre olabilmektedir. Ürünlerimiz stokta cam bulundurmanızı gereksiz hale getirmektedir. Bundan böyle müşterilerin gereksinimlerine göre doğrudan reçetede belirtilen her iki camın işlenmesi, stokta tutulan ve yarı işlenmiş camlardan seçim yapılmasına gerek kalmadan mümkün olmaktadır. Hassas, sezgisel ve çok amaçlı olan bu yenilikçi üretim yaklaşımı 2009 OSEO ulusal yarışmasında ödül kazanmış ve Ulusal Endüstriyel Temizlik Enstitüsü brövesine sahip olma hakkını kazanmıştır.

  2. OPTIMUM TEST

    Türkiye

    Optimum Test; TS EN ISO 17025 Laboratuvar Yönetim Sistemi kriterlerine uygun olarak hizmet vermektedir. Kendi bünyesinde bulunan laboratuvarla birçok kapsamda hizmet vermenin yanısıra, ulusal ve uluslararası birçok global laboratuvarla da partner olarak çalışmaktadır. Tamamı Mühendislerden oluşan profesyonel kadromuzla uluslararası kabul görmüş standartlarda yerli üreticilerimize gerekli desteği sağlayarak, ülkemizin teknolojik ve sanayi alanındaki gelişiminde katma değer yaratmak amaçlarımızın başında gelmektedir. Optimum Test; Ürün Belgelendirme, Avrupa Birliği Yeni Yaklaşım Direktifleri Kapsamında CE Belgelendirme, Test ve Analiz faaliyetlerini günümüzün hızla değişen şartlarına paralel olarak müşterilerimize sunmak ve devam eden süreçte kaliteyi artırmak amacı ile kurulmuştur. Sürekli gelişen koşullara göre kendini yenileyen, olaylara profesyonel olarak yaklaşan, müşterilerimizin talepleri doğrultusunda faaliyetlerimizde yüksek sürat ile problem çözme ve çözüm üretme amacına hizmet ederek müşteri memnuniyetini en üst seviyede gerçekleştirmek Kalite Politikası olarak benimsenmiştir.

  3. GENEL SERVIS

    Türkiye

    Yıllardan bu yana gelişimini sürdüren ve bugünlere kadar gelebilen Beyaz Eşya ve Klima sektörü bugün "dayanıklı tüketim malları" kategorisinde en çok öne çıkan ürün grubu olmaya devam etmektedir.Global anlamda pazarı olan ve bugün büyük şirketlerle siz tüketicilere sunulan beyaz eşyalar ve klimalar yeni inovasyonlar ve geçirdiği değişimler ile müşterilerinin karşısına çıkmaya devam etmektedir.Bugün yüzlerce markanın müşteri ile buluşturduğu beyaz eşyalar ülkemiz dahil dünyanın birçok yerinde ev de ve endüstriyel olarak sıklıkla kullanılmaktadır.Yıllar önce artan tüketim talebi doğrultusunda üretilen makineler ile bugün büyük bir pazar haline gelmiş olan elektrikli ev aletleri sektörü bugün yine artan teknik destek talepleri ile satış yanında servis sektörünü de büyütmektedir.Günümüzde ise tüketiciler cihaz tercihi yaparken daha çok servis ağı genişliği olan markaları tercih etmektedirler.Biz ise yıllar önce artan teknik destek taleplerine özel servis statüsünde cevap verebilmek amacı ile kurulduk.Yıllardan bu yana İzmir ve çevresinde beyaz eşya ve klimalara alanında deneyimli kadrolarımız ve donanımlı servis araçlarımız ile teknik destek sunmaktayız.Bugün gelişmiş çağrı merkezleri ile siz değerli müşterilerimizin çağrılarını yanıtlayan "Genel Servis" kadrosu günümüz itibariyle İzmir'de 22 noktada teknik destek sunabilmektedir.Hafta içi mesai saatlerinde aynı gün servis garantisi sunabilen ekibimiz siz değerli müşterilerimizin teknik destek taleplerini her daim bekliyor olacak

Filtreler

Sonuçlar

Servis Sağlayıcı - Müşteri talebine göre gelişimler

Sonuç sayısı

3 Şirketler