• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • özel lojistik

Sonuçlar

Özel lojistik

TürkiyeGaziantep ve Güneydoğu Anadolu bölgesi
  1. YEŞIL AMBALAJ

    Türkiye

    Yeşil Ambalaj A.Ş; 1995 yılından itibaren faaliyette olan Yeşil Grup Bünyesinde, 2016 yılı başı itibarı ile Oluklu Mukavva Kutu Ambalaj sektöründe Diyarbakır'da hizmet vermeye başlamıştır. Üretim faaliyetleri, 25.000 metrekarelik toplam, 14.000 metrekarelik kapalı alanında yürütülmektedir ve yıllık üretim kapasitesi 50.000 ton olarak hedeflenmiştir. Yeşil Ambalaj A.Ş. son teknoloji makine parkurunun yanı sıra, kaliteli, müşteri odaklı, standartlara uygun ürünlerin üretimini amaç edinmiş, tecrübeli ve dinamik üretim ekibi, farklı fikirleri, kurumsal yönetim anlayışı ile insana ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla oluklu mukavva sektöründe yenilikçi ürünler üretmektedir. Yeşil Ambalaj, ayrıca sahip olduğu ISO 9001: 2008 ( kalite yönetimi), ISO 14001 ( çevre yönetimi), ISO 18001 (OHSAS iş sağlığı ve güvenliği yönetim) ve ISO 22000 (gıda güvenliği yönetimi) standartları ile de güvenilirliğini belgelemektedir. Yeşil Ambalaj olarak müşterilerimizin özel ihtiyaçlarını anlıyor ve pazarındaki çeşit seçenekleriyle her sektöre özel ambalaj çözümleri sunuyoruz. Pizza kutusu , Pide kutusu ve Lahmacun kutusu Gıda ve İçecek kutusu Yaş Meyve-Sebze kutusu Ev ve Kişisel Bakım kolileri E-ticaret , Lojistik ve kargo kutuları Taşıma kolileri üreterek taleplerinize cevap oluyoruz.

  2. DALGIC LOJISTIK

    Türkiye

    Firmamız 1993 yılında özel ve resmi kurum ve kuruluşlarının personel ve işçi servisi olarak DALGIÇ taşımacılığı kurmuştur. Daha sonra buna ek olarak faaliyetlerine uluslararası lojistik, filo kiralama, toplu taşıma ve Petrol istasyonları ve Petrol nakliyesinde hizmet ağını genişleterek kısa bir sürede kurumsal yapısı ve hizmet ağıyla adından söz ettirmeyi başarmıştır. Kalite bilinci ile kurumsal ve bireysel müşterilerimizin gelişim ve değişim süreçleri ile ilgili ihtiyaçlarını tespit ederek , bilgi birikimi paylaşımı ve bu paylaşımı uygulamalara dönüştürecek yaklaşımlarla, insan kaynakları ve eğitim faaliyetleri açısından farklılıklar yaratarak beklentileri en üst düzeyde arttırmak ve müşteri memnuniyetini sağlayarak müşterilerimizin başarıya ulaşmalarını sağlamaktır.