• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • verilerin analizi

Sonuçlar

Verilerin analizi

TürkiyeIzmir ve Ege Bölgesi
  1. SOCREATHINK MEDYA PLANLAMA VE STRATEJIK DIJITAL PAZARLAMA A.Ş

    Türkiye

    Dünyanın birçok ülkesinde, sayısız farklı sektörde, birbirinden çok farklı marka, kurum ve kuruluş ve hatta kişiler için reklam stratejileri yürüttük. Tüm bu süreçler boyunca, çalışma fırsatı bulduğumuz ya da hikayelerini dinlediğimiz bir çok markadan ve hatta bizim de hesaplara erişim aldığımız zamanlarda şahit olduğumuz oldukça üzücü bir sektör gerçeği var! Maalesef ajanslar ya da kişiler, bu işe yeterli özeni göstermiyor. Bir markayı ve onun onun hedeflerini içselleştirmeden, kendi yarattığı bir marka gibi sahiplenip onu bir noktaya taşımayı gerçekten amaçlamadan, başarının gelmesini kısa ve uzun vadede mümkün görmüyoruz. Burada size teknik terimler kullanarak, klasik cümlelerle işi nasıl yapıyor olduğumuzu ve nasıl bir ajans olduğumuzu anlatabilirdik! Ancak bunu zaten herkes yapıyor.Herkesin yaptığı bir başka şey ise sizin ve markanızın hedeflerine değil, kendi hedef ve kazançlarına odaklanmaları. Biz, kendi hedeflerimizi gerçekleştirmenin tek yolunun, sizin hedeflerinizi gerçekleştirmekten geçtiğini biliyoruz. Ayrıca sizi hedeflerinize ulaştırmaktaki tek motivasyonumuz bu da değil! Başarma hissi, bir markanın başarı hikayesinde şahitlik etmek ve bunda pay sahibi olmak ve bu işin bir kelebek etkisi yarattığının bilinci ile insanların hayatlarındaki değişimin sebebi olabilmek bizim en büyük motivasyonumuz. Aradan tüm dijital araçları, sistemleri ve kalan tüm soyut kavramları çıkardığımızda, en nihayetinde bu strateji süreci, insanda başlayıp insanda bitiyor.

  2. LUGNER.CO

    Türkiye

    Sektörde müşteriden gelen talepleri her zaman bir veri analizi deposunda biriktirip bir veri analistiyle tartışarak geliştirdik.Müşterinin ne istediğini bilen iyi analiz eden iyi çözüm bulan ve gerekli isteklere cevap veren bir firmayız. Özellikle genç kesim ve internet modasını iyi çözümlemiş bu doğrultuda haraket eden bir şirketiz.

  3. ALPSHAYA

    Türkiye

    Pazar Araştırması Reklamverenin gereksinimleri doğrultusunda belirlenen iletişim faaliyetlerine altyapı oluşturacak verilerin elde edilmesine yönelik araştırmaların gerçekleştirilmesi. Stratejik Planlama MarkaÜrün özellikleri, marka hedefleri, pazar koşulları ve tüketici tercihleri doğrultusunda, optimum stratejilerin proje bazında ve yıllık olarak geliştirilmesi. Kampanya Planlama ve Uygulama Reklamverenin gereksinimleri çerçevesinde, üretim sürecinin yaratıcı strateji doğrultusunda gerçekleştirilmesi, yaratıcı fikirlerin doğru çözümlerle sonuçlandırılması. Marka Yaratımı Markanın pazar koşullarına ve hedef kitlesine uygun olarak konumlandırılması. Markalaşmaya yönelik tüm iletişim faaliyetlerinin belirlenen strateji ve marka kimliği çerçevesinde gerçekleştirilmesi. Medya Planlama ve Satın Alma Markanın hedef kitlesi ile buluşma periyotlarını maksimum düzeyde gerçekleştirmeye yönelik medya planlamasının gerçekleştirilmesi. Kullanılacak dijital, sosyal ve geleneksel mecraların en verimli ve en ekonomik şekilde belirlenmesi. İletişim etkinliklerinin mecralarda yer alması sonrasında medya takibinin gerçekleştirilmesi. Dijital & Sosyal MedyaRakiplerinizin önüne geçmek için uygulama ve danışmanlık hizmeti sunan iş biriminiz... • Mevcut veya yeni yapılacak web siteniz için analiz, danışmanlık ve uygulama hizmeti, Markanızı hedef kitleyle buluşturan sosyal medya yönetimi, •