• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • büro malzemeleri

Sonuçlar

Büro malzemeleri - Ithalat/Ihracat

Servis Sağlayıcı

Türkiye

Paylaşımlı ofis nedir? Paylaşımlı ofis kısaca, ortak bir alanda ofis ihtiyacı bulunan herkesin işlerini yapabildiği yerdir. Günümüz çalışma sisteminde normal ofisler hem masraflı hem de sosyalleşme yönünde yetersiz olduğu için ortak ofisler ön plana çıkmaktadır. Paylaşımlı Ofisin Faydaları Nelerdir? Standart bir ofiste kira, aidat, elektrik, su, doğal gaz ve birçok yan masrafların hepsini üstlenmek zorunda kalırsınız. Ancak, paylaşımlı ofis bilgisayarınızı alıp kullanabileceğiniz bir alan olmanın yanı sıra bu saydığımız masrafların hiçbirine karışmadan kullandığın kadar ödediğin bir sistemdir. Bu sistemde saatlik, günlük, aylık ve yıllık kiralamalar yapabilirsiniz. Kiraladığınız süre oranında tek bir ücret ödersiniz. Böylece, hem ofis ihtiyacınızı giderir hem de ekonomi yapmış olursunuz. Ortak ofisin bir diğer avantajı ise ortak alanda farklı sektörden çalışanlarla aynı ortamda çalıştığınız için hem sosyalleşme imkânı elde eder, hem de yeni iş fırsatları yakalama fırsatınız olur.

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

Spot kartuş veya tonerlerinizi değerinizde satın almaktayız. Tüm marka ve modeller için alım yapmaktayız. Fiyatlar Marka ve Modele göre değişim göstermektedir. Orijinal toner, Orjinal kartuş ürünlerinizi satmak istiyorsanız Whatsapp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Fiyat teklifi isteyin

Benzer ürünler mi satıyorsunuz veya üretiyorsunuz?

europages'a üye olun ve ürünlerinizi sergileyin

İşletmemi ekle
Filtreler

Sonuçlar

Büro malzemeleri - Ithalat/Ihracat

Sonuç sayısı

2 Ürünler

Ülkeler